|
Showing 1 - 6 of
6 matches in All Departments
Die Vuma Leesinstruksieprogram is uniek omdat die skrywers wat dit
geskryf en ontwikkel het, Afrikaanssprekend is en begrip het vir
die taal se gemeenskap en kultuur. Vuma se karakters en hul
omgewing is eg Suid-Afrikaans, iets wat u jong leerders onmiddellik
sal aantrek. Die stories word kleurvol en boeiend vertel. So word
dit pret en genotvol om te leer lees, en aktiwiteit waarop hulle
van meet af aan versot raak. Die Vuma Leesinstruksieprogram is tans
beskikbaar in Afrikaans Huistaal, isiZulu Huistaal, Sepedi Huistaal
en Engels Eerste Addisionele Taal.
Die Vuma Leesinstruksieprogram is uniek omdat die skrywers wat dit
geskryf en ontwikkel het, Afrikaanssprekend is en begrip het vir
die taal se gemeenskap en kultuur. Vuma se karakters en hul
omgewing is eg Suid-Afrikaans, iets wat u jong leerders onmiddellik
sal aantrek. Die stories word kleurvol en boeiend vertel. So word
dit pret en genotvol om te leer lees, en aktiwiteit waarop hulle
van meet af aan versot raak. Die Vuma Leesinstruksieprogram is tans
beskikbaar in Afrikaans Huistaal, isiZulu Huistaal, Sepedi Huistaal
en Engels Eerste Addisionele Taal.
Scholars of the Gospel of Mark usually discuss the merits of
patristic references to the Gospel's origin and Mark's identity as
the "interpreter" of Peter. But while the question of the Gospel's
historical origins draws attention, no one has asked why, despite
virtually unanimous patristic association of the Gospel with Peter,
one of the most prestigious apostolic founding figures in Christian
memory, Mark's Gospel was mostly neglected by those same writers.
Not only is the text of Mark the least represented of the canonical
Gospels in patristic citations, commentaries, and manuscripts, but
the explicit comments about the Evangelist reveal ambivalence about
Mark's literary or theological value. Michael J. Kok surveys the
second-century reception of Mark, from Papias of Hierapolis to
Clement of Alexandria, and finds that the patristic writers were
hesitant to embrace Mark because they perceived it to be too easily
adapted to rival Christian factions. Kok describes the story of
Mark's Petrine origins as a second-century move to assert ownership
of the Gospel on the part of the emerging Orthodox Church.
|
You may like...
Loot
Nadine Gordimer
Paperback
(2)
R398
R330
Discovery Miles 3 300
|