|
Showing 1 - 25 of
149 matches in All Departments
Die Oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is so
gestruktureer dat alle leerders daardeur gestimuleer word. Die
boekies bevorder kinders se bewustheid van ritme en rym en help
hulle om klankvaardighede te ontwikkel.
Die Oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is so
gestruktureer dat alle leerders daardeur gestimuleer word. Die
boekies bevorder kinders se bewustheid van ritme en rym en help
hulle om klankvaardighede te ontwikkel.
Die oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is gestruktureer
om alle leerders te stimuleer. Die titels in fase 2 bestaan uit
humoristiese illustrasies en volledige stories wat een sin per
bladsy dek. Die teks en illustrasies is nou verwant sodat leerders
die teks en prente met mekaar kan skakel deur middel van die eerste
sleutelwoorde.
Die Oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is so
gestruktureer dat alle leerders daardeur gestimuleer word. Die
boekies bevorder kinders se bewustheid van ritme en rym en help
hulle om klankvaardighede te ontwikkel.
Die Oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is so
gestruktureer dat alle leerders daardeur gestimuleer word. Die
boekies bevorder kinders se bewustheid van ritme en rym en help
hulle om klankvaardighede te ontwikkel.
Die oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is gestruktureer
om alle leerders te stimuleer. Die titels in fase 2 bestaan uit
humoristiese illustrasies en volledige stories wat een sin per
bladsy dek. Die teks en illustrasies is nou verwant sodat leerders
die teks en prente met mekaar kan skakel deur middel van die eerste
sleutelwoorde.
Hierdie boekies bevorder leesstamina en selfvertroue. Leerders word
ook aan 'n wye verskeidenheid van skryfstyle blootgestel.
Die oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is gestruktureer
om alle leerders te stimuleer. Die titels in fase 2 bestaan uit
humoristiese illustrasies en volledige stories wat een sin per
bladsy dek. Die teks en illustrasies is nou verwant sodat leerders
die teks en prente met mekaar kan skakel deur middel van die eerste
sleutelwoorde.
|
Spif dif (Afrikaans, Paperback)
M. Morgan, D. Schulman, A. Stimie, G. Aalbers
bundle available
|
R140
R124
Discovery Miles 1 240
Save R16 (11%)
|
Ships in 6 - 10 working days
|
Hierdie titels is uiters geskik vir vrymoedige leesgenot. Die titel
bevat swart-en-wit illustrasies en is in hoofstukke verdeel.
Hierdie boekies bevorder leesstamina en selfvertroue. Leerders word
ook aan 'n wye verskeidenheid van skryfstyle blootgestel.
Die oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is gestruktureer
om alle leerders te stimuleer. Die titels in fase 2 bestaan uit
humoristiese illustrasies en volledige stories wat een sin per
bladsy dek. Die teks en illustrasies is nou verwant sodat leerders
die teks en prente met mekaar kan skakel deur middel van die eerste
sleutelwoorde.
Die oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is gestruktureer
om alle leerders te stimuleer. Die titels in fase 2 bestaan uit
humoristiese illustrasies en volledige stories wat een sin per
bladsy dek. Die teks en illustrasies is nou verwant sodat leerders
die teks en prente met mekaar kan skakel deur middel van die eerste
sleutelwoorde.
Stamstories, fases 10 - 14, is 'n reeks topgehalte fiksie wat
spesiaal geskryf is vir kinders wat ondersteuning en sorgvuldige
kontrolering van leesvlak nodig het: hierdie toeganklike, lewendige
en humoristiese stories sal deur kinders met 'n goeie asook swakker
ontwikkelde leesbevoegdheid geniet word. Die titel is in vlakke
verdeel om kinders aan ingewikkelder vertelvorme en 'n uitgebreide
leeswoordeskat bloot te stel.
Die Oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is so
gestruktureer dat alle leerders daardeur gestimuleer word. Die
boekies bevorder kinders se bewustheid van ritme en rym en help
hulle om klankvaardighede te ontwikkel.
Die titels in hierdie fase stel vier nuwe karakters bekend, fokus
op gebeurtenisse waarmee kinders maklik identifiseer, bou voort op
bestaande sigwoordeskat met prentleidrade om voorspelling aan te
moedig en verskaf aanvangspunte vir kruiskurrikulere onderwerpwerk.
Die oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is gestruktureer
om alle leerders te stimuleer. Die titels in fase 2 bestaan uit
humoristiese illustrasies en volledige stories wat een sin per
bladsy dek. Die teks en illustrasies is nou verwant sodat leerders
die teks en prente met mekaar kan skakel deur middel van die eerste
sleutelwoorde.
Die praatborrels en strokies vorm deel van die storie en bied dus
'n interessante uitdaging aan die lesers. Die stories is heelwat
langer en vereis meer leesstamina.
Stamstories, fases 10 - 14, is 'n reeks topgehalte fiksie wat
spesiaal geskryf is vir kinders wat ondersteuning en sorgvuldige
kontrolering van leesvlak nodig het: hierdie toeganklike, lewendige
en humoristiese stories sal deur kinders met 'n goeie asook swakker
ontwikkelde leesbevoegdheid geniet word. Die titel is in vlakke
verdeel om kinders aan ingewikkelder vertelvorme en 'n uitgebreide
leeswoordeskat bloot te stel.
Die Oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is so
gestruktureer dat alle leerders daardeur gestimuleer word. Die
boekies bevorder kinders se bewustheid van ritme en rym en help
hulle om klankvaardighede te ontwikkel.
Hierdie boekies bevorder leesstamina en selfvertroue. Leerders word
ook aan 'n wye verskeidenheid van skryfstyle blootgestel.
Hierdie titels is uiters geskik vir vrymoedige leesgenot. Die titel
bevat swart-en-wit illustrasies en is in hoofstukke verdeel.
Die praatborrels en strokies vorm deel van die storie en bied dus
'n interessante uitdaging aan die lesers. Die stories is heelwat
langer en vereis meer leesstamina.
Die oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is gestruktureer
om alle leerders te stimuleer. Die titels in fase 2 bestaan uit
humoristiese illustrasies en volledige stories wat een sin per
bladsy dek. Die teks en illustrasies is nou verwant sodat leerders
die teks en prente met mekaar kan skakel deur middel van die eerste
sleutelwoorde.
Hierdie titels is geskik vir leerders met meer gevorderde
leesvaardighede, maar wat nog 'n storie nodig het wat nie te
veeleisend is wat lengte en konsep betref nie.
|
You may like...
Loot
Nadine Gordimer
Paperback
(2)
R398
R330
Discovery Miles 3 300
|