|
Showing 1 - 25 of
209 matches in All Departments
Die Oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is so
gestruktureer dat alle leerders daardeur gestimuleer word. Die
boekies bevorder kinders se bewustheid van ritme en rym en help
hulle om klankvaardighede te ontwikkel.
An Afrikaans beginner's reading series in which a humorous,
holistic language approach is used. The series is structured to
engage all pupils by focusing on the story itself. This pack
contains six Fase 4 titles. Supplementary material and teachers'
support material is also available.
Die Oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is so
gestruktureer dat alle leerders daardeur gestimuleer word. Die
boekies bevorder kinders se bewustheid van ritme en rym en help
hulle om klankvaardighede te ontwikkel.
Die Oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is so
gestruktureer dat alle leerders daardeur gestimuleer word. Die
boekies bevorder kinders se bewustheid van ritme en rym en help
hulle om klankvaardighede te ontwikkel.
An Afrikaans beginner's reading series in which a humorous,
holistic language approach is used. The series is structured to
engage all pupils by focusing on the story itself. This pack
contains six Fase 3 titles. Supplementary material and teachers'
support material is also available.
An Afrikaans beginner's reading series in which a humorous,
holistic language approach is used. The series is structured to
engage all pupils by focusing on the story itself. This pack
contains six Fase 5 titles. Supplementary material and teachers'
support material is also available.
Die oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is gestruktureer
om alle leerders te stimuleer. Die titels in fase 2 bestaan uit
humoristiese illustrasies en volledige stories wat een sin per
bladsy dek. Die teks en illustrasies is nou verwant sodat leerders
die teks en prente met mekaar kan skakel deur middel van die eerste
sleutelwoorde.
Die boeke in Fase 1 het geen teks nie en die leerders moet hul eie stories skep. Fase 1 konsentreer op die ontwikkeling van basiese geletterdheidsvaardighede en die hulpbronne is ontwikkel om kinders aan te moedig om oor hulself en hul ervarings te gesels, luistervaardighede te ontwikkel, en die eerste boekhanteringsvaardighede te ontwikkel.
Die Oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is so
gestruktureer dat alle leerders daardeur gestimuleer word. Die
boekies bevorder kinders se bewustheid van ritme en rym en help
hulle om klankvaardighede te ontwikkel.
An Afrikaans beginner's reading series in which a humorous,
holistic language approach is used. The series is structured to
engage all pupils by focusing on the story itself. This pack
contains six Fase 3 titles. Supplementary material and teachers'
support material is also available.
Die oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is gestruktureer
om alle leerders te stimuleer. Die titels in fase 2 bestaan uit
humoristiese illustrasies en volledige stories wat een sin per
bladsy dek. Die teks en illustrasies is nou verwant sodat leerders
die teks en prente met mekaar kan skakel deur middel van die eerste
sleutelwoorde.
An Afrikaans beginner's reading series in which a humorous,
holistic language approach is used. The series is structured to
engage all pupils by focusing on the story itself. This pack
contains six Fase 5 titles. Supplementary material and teachers'
support material is also available.
Die titel in hierdie fase verskaf 'n voortsetting van die populere
"towersleutel"-stories uit Fase 5. Dit bevat sorgvuldig beheerde
sinstruktuur, moedig voorspelling aan deur nou verwante teks en
illustrasies, verskaf die ideale aanvangspunte vir onderwerpwerk en
ontwikkel strategiee vir onafhanklike lees.
An Afrikaans beginner's reading series in which a humorous,
holistic language approach is used. The series is structured to
engage all pupils by focusing on the story itself. This pack
contains six Fase 4 titles. Supplementary material and teachers'
support material is also available.
Die titel in hierdie fase verskaf 'n voortsetting van die populere
"towersleutel"-stories uit Fase 5. Dit bevat sorgvuldig beheerde
sinstruktuur, moedig voorspelling aan deur nou verwante teks en
illustrasies, verskaf die ideale aanvangspunte vir onderwerpwerk en
ontwikkel strategiee vir onafhanklike lees.
Die oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is gestruktureer
om alle leerders te stimuleer. Die titels in fase 2 bestaan uit
humoristiese illustrasies en volledige stories wat een sin per
bladsy dek. Die teks en illustrasies is nou verwant sodat leerders
die teks en prente met mekaar kan skakel deur middel van die eerste
sleutelwoorde.
Die Oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is so
gestruktureer dat alle leerders daardeur gestimuleer word. Die
boekies bevorder kinders se bewustheid van ritme en rym en help
hulle om klankvaardighede te ontwikkel.
Die oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is gestruktureer
om alle leerders te stimuleer. Die titels in fase 2 bestaan uit
humoristiese illustrasies en volledige stories wat een sin per
bladsy dek. Die teks en illustrasies is nou verwant sodat leerders
die teks en prente met mekaar kan skakel deur middel van die eerste
sleutelwoorde.
Die oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is gestruktureer
om alle leerders te stimuleer. Die titels in fase 2 bestaan uit
humoristiese illustrasies en volledige stories wat een sin per
bladsy dek. Die teks en illustrasies is nou verwant sodat leerders
die teks en prente met mekaar kan skakel deur middel van die eerste
sleutelwoorde.
Die titels in hierdie fase stel vier nuwe karakters bekend, fokus
op gebeurtenisse waarmee kinders maklik identifiseer, bou voort op
bestaande sigwoordeskat met prentleidrade om voorspelling aan te
moedig en verskaf aanvangspunte vir kruiskurrikulere onderwerpwerk.
Die titel in hierdie fase verskaf 'n voortsetting van die populere
"towersleutel"-stories uit Fase 5. Dit bevat sorgvuldig beheerde
sinstruktuur, moedig voorspelling aan deur nou verwante teks en
illustrasies, verskaf die ideale aanvangspunte vir onderwerpwerk en
ontwikkel strategiee vir onafhanklike lees.
Die oxford storieboom is 'n opwindende aanvangsleesreeks waarin
daar van die standpunt uitgegaan word dat selfs leerders wat nog
nie gereed is om simbole te interpreteer nie, wel belangstel in
stories en hierdie stories kan interpreteer en weergee. Die reeks
maak gebruik van 'n holistiese taalbenadering en is gestruktureer
om alle leerders te stimuleer. Die titels in fase 2 bestaan uit
humoristiese illustrasies en volledige stories wat een sin per
bladsy dek. Die teks en illustrasies is nou verwant sodat leerders
die teks en prente met mekaar kan skakel deur middel van die eerste
sleutelwoorde.
The local food movement is one of the most active of current civil
engagement social movements. This work presents primary evidence
from over 900 documents, interviews, and participant observations,
and provides the first descriptive history of local food movement
national policy achievements in the US, from 1976 to 2013, and in
the UK, from 1991 to 2013, together with reviews of both the
American and British local food movements. It provides a US-UK
comparative context, significantly updating earlier comparisons of
American, British and European farm and rural policies. The
comparative perspective shows that, over time, more effective
strategies for national policy change required social-movement
building strategies, such as collaborative policy coalitions,
capacity-building for smaller organizations, and policy
entrepreneurship for joining together separate rural, farming,
food, and health interests. In contrast, narrowly-defined single
issue campaigns often undermined long-term policy change, even if
short-term wins emerged. By profiling interviews of American and
English movement leaders, policymakers, and funders, the book
demonstrates that democratic participation in food policy is best
supported when funders incentivize groups to work together and
overcome their differences.
An Afrikaans beginner's reading series in which a humorous,
holistic language approach is used. The series is structured to
engage all pupils by focusing on the story itself. This pack
contains six Fase 2 titles. Supplementary material and teachers'
support material is also available.
|
|