|
Showing 1 - 6 of
6 matches in All Departments
Die arbeidswetgewing wat betrekking het op die onderwysomgewing is
omvattend en dek 'n groot verskeidenheid aspekte waarmee almal
binne hierdie omgewing op een of ander stadium te doen kry. Waar
daar in die verlede moontlik 'n vae begrip van veral wette en
regulasies ten opsigte van diensvoorwaardes by meeste werknemers in
die onderwys teenwoordig was, is dit nou onontbeerlik om 'n basiese
begrip van alle relevante wetgewing en regulasies wat van
toepassing is, te he. Veral onderwysers kan hulle in die
spreekwoordelike mynveld bevind indien hulle nie seker maak dat
hulle oor die basiese kennis van onderwysreg beskik nie. Dit word
gestaaf deur die talle hofsake, dispute, mediasie, dissiplinere
verhore en die dikwels onaangename implikasies daarvan vir
indiwidue (en hul gesinne) wat voortspruit uit aanklagte teen
oortreders in alle sektore van die onderwys. Wetswysigings na
aanleiding van veranderde omstandighede binne die onderwys, lei tot
die behoefte om voortdurend op die hoogte van die implikasies en
toepassing daarvan te wees. Hierdie dringende behoefte geld nie
alleen vir skoolhoofde nie, maar vir elkeen betrokke by onderwys.
Aan die een kant berus die korrekte toepassing en implementering by
die beheerliggaam en die hoof van 'n inrigting, maar aan die
anderkant raak dit die mense wat daar werksaam is. Die skrywers van
hierdie boek het nie alleen 'n deeglike besef van hierdie
noodsaaklike behoefte nie, hulle spreek dit ook baie effektief aan
deur middel van hulle uiters waardevolle ervaring. Hierdie ervaring
spruit voort uit praktiese betrokkenheid by die onderwys asook
deeglike navorsing op die terrein van onderwysreg. Kennis van al
die aspekte wat in hierdie boek aangespreek word, verbeter
ongetwyfeld die kwaliteit van die onderrig- en leerproses in die
klaskamer - 'n broodnodige doelwit om na te streef. Dit skep ook 'n
veiliger omgewing waarbinne elkeen funksioneer. Persoonlik is ek
baie dankbaar vir die bydrae wat deur middel van hierdie handige
handleiding gemaak word tot die uiteindelike kwaliteit van onderwys
in Suid Afrika. Dr. Jopie Breed President: SAOU
The labour law applicable to the education environment is
comprehensive and covers a vast variety of aspects that everyone
within that environment will encounter at one time or another. In
the past, most employees in education may have had a vague
understanding of particular laws and regulations regarding
conditions of employment, but now it is essential to have a basic
understanding of all relevant laws and regulations that apply.
Teachers, especially, could find themselves in a proverbial
minefield if they do not ensure that they have a working knowledge
of education law. This is evidenced by the numerous lawsuits,
disputes, mediations, disciplinary hearings and often unpleasant
implications for individuals (and their families) that arise from
charges against offenders in all sectors of education. Legislative
changes resulting from altered circumstances in education have led
to the need to be constantly aware of the implications and
applications of such changes. This urgent need applies not only to
principals, but to everyone involved in education. On the one hand
the responsibility for correct application and implementation of
education legislation lies with the governing body and the head of
an institution, but on the other hand it affects the people who
work there. The authors of this book have a keen understanding of
this vital need, and address it most effectively from their own
invaluable experience that stems from practical involvement and
thorough research in the field of education. A sound working
knowledge of all the aspects that are addressed in this book
undoubtedly improves the quality of teaching and learning in the
classroom - a critical goal that needs to be pursued. It also
creates a safer environment in which everyone can operate. I am
personally very grateful for the contribution that this handy guide
makes to the ultimate quality of education in South Africa.
Die arbeidswetgewing wat betrekking het op die onderwysomgewing is
omvattend en dek 'n groot verskeidenheid aspekte waarmee almal
binne hierdie omgewing op een of ander stadium te doen kry. Waar
daar in die verlede moontlik 'n vae begrip van veral wette en
regulasies ten opsigte van diensvoorwaardes by meeste werknemers in
die onderwys teenwoordig was, is dit nou onontbeerlik om 'n basiese
begrip van alle relevante wetgewing en regulasies wat van
toepassing is, te he. Veral onderwysers kan hulle in die
spreekwoordelike mynveld bevind indien hulle nie seker maak dat
hulle oor die basiese kennis van onderwysreg beskik nie. Dit word
gestaaf deur die talle hofsake, dispute, mediasie, dissiplinere
verhore en die dikwels onaangename implikasies daarvan vir
indiwidue (en hul gesinne) wat voortspruit uit aanklagte teen
oortreders in alle sektore van die onderwys. Wetswysigings na
aanleiding van veranderde omstandighede binne die onderwys, lei tot
die behoefte om voortdurend op die hoogte van die implikasies en
toepassing daarvan te wees. Hierdie dringende behoefte geld nie
alleen vir skoolhoofde nie, maar vir elkeen betrokke by onderwys.
Aan die een kant berus die korrekte toepassing en implementering by
die beheerliggaam en die hoof van 'n inrigting, maar aan die
anderkant raak dit die mense wat daar werksaam is. Die skrywers van
hierdie boek het nie alleen 'n deeglike besef van hierdie
noodsaaklike behoefte nie, hulle spreek dit ook baie effektief aan
deur middel van hulle uiters waardevolle ervaring. Hierdie ervaring
spruit voort uit praktiese betrokkenheid by die onderwys asook
deeglike navorsing op die terrein van onderwysreg. Kennis van al
die aspekte wat in hierdie boek aangespreek word, verbeter
ongetwyfeld die kwaliteit van die onderrig- en leerproses in die
klaskamer - 'n broodnodige doelwit om na te streef. Dit skep ook 'n
veiliger omgewing waarbinne elkeen funksioneer. Persoonlik is ek
baie dankbaar vir die bydrae wat deur middel van hierdie handige
handleiding gemaak word tot die uiteindelike kwaliteit van onderwys
in Suid Afrika. Dr. Jopie Breed President: SAOU
Hierdie titel se basiese oogmerk is om die voorgraadse
onderwysstudent toe te rus om met kundige gemak binne die raamwerk
van die onderwysregtelike onderwyspraktyk te beweeg. Sodanige
geborgenheidsruim vir die opvoeder dra weer onteenseglik by tot die
daarstelling van 'n geborge onderrig-leeromgewing. Hierdie
doelstellings word moontlik gemaak deurdat die leerinhoude van die
titel studente in staat stel om die essensie van geborgenheid binne
die onderwys te begryp en te analiseer; die toepaslike bepalings
van die Grondwet te kan toepas in die onderwyspraktyk;
onderwyswetgewing te kan uitle en toepas; en 'n billike
arbeidsregtelike werksbedeling te kan verseker.
The labour law applicable to the education environment is
comprehensive and covers a vast variety of aspects that everyone
within that environment will encounter at one time or another. In
the past, most employees in education may have had a vague
understanding of particular laws and regulations regarding
conditions of employment, but now it is essential to have a basic
understanding of all relevant laws and regulations that apply.
Teachers, especially, could find themselves in a proverbial
minefield if they do not ensure that they have a working knowledge
of education law. This is evidenced by the numerous lawsuits,
disputes, mediations, disciplinary hearings and often unpleasant
implications for individuals (and their families) that arise from
charges against offenders in all sectors of education. Legislative
changes resulting from altered circumstances in education, have led
to the need to be constantly aware of the implications and
applications of such changes. This urgent need applies not only to
principals, but to everyone involved in education. On the one hand
the responsibility for correct application and implementation of
education legislation lies with the governing body and the head of
an institution, but on the other hand it affects the people who
work there. The authors of this book have a keen understanding of
this vital need, and address it most effectively from their own
invaluable experience that stems from practical involvement and
thorough research in the field of education.
|
|