![]() |
![]() |
Your cart is empty |
||
Showing 1 - 25 of 32 matches in All Departments
Die omnibus bevat drie avonture waarin beste vriendinne Nina en Jessie
die misterieuse swart-en-rooi pet inspan om hulle met speurwerk te
help. Waar kom die kopluise vandaan waarmee almal in Laerskool Tierkop
skielik sukkel? Hoekom is die koeldrankfabriek so gretig om hulle nuwe
energiedrankie aan die skool te skenk? En sal die slim mense by die
Eksotiese Eksperimente Ekspo uiteindelik Nina se vrae oor die pet se
spesiale kragte kan opklaar?
Enzo, Frikkie en Georgi neem deel aan die Wêreld-Robotolimpiade se
kompetisie vir robotte van Lego-blokkies. Een van dr. Ragno se
spinnebotte kom handig te pas en word met Lego-blokkies gepantser.
Georgi is bekommerd oor die spinnebotte se ingeboude lasers. Die
kompetisiereëls verbied wapens. Toe die Dassie-span met Skerpioen 8 by
die kompetisie opdaag, sien hulle ’n lang skraal man en ’n meisie wat
baie bekend lyk. Maar dr. Ragno en Veronica moet mos in die tronk wees
. . .
Adriaan wen 'n reis na Japan, waar kinders van oor die hele wêreld 'n
fees bywoon. Hy behoort seker al te weet dat die Internasionale
Speurdiens gereeld die resultaat van kompetisies bewimpel soos dit
hulle pas. En Willem se nuutgevonde kennis van Japannese kultuur laat
Adriaan onraad vermoed . . . Hulle besef gou van die deelnemers is
robotte, maar almal neem deel in kostuums uit die Menagerie-reeks. Wie
is wie? Adriaan en Willem se missie is om te sorg dat die robotte nie
wen nie!
Die Grootboeke pas by die leerder se ontwikkelingstadium, ervaringswereld en belangstellingsveld; sluit aan by en verryk die temas wat vir Huistaal gekies is; bevat 'n wye verskeidenheid tipes teks, bv. Stories, feiteteks, rympies, raaisels; is so geillustreer dat dit visuele geletterdheid bevorder; bevat uithaalbladsye met hulpbronne vir die onderwyser.
The big books suit the learner's stage of development, life experiences and field of interest; complement and enrich the topics chosen for home language; contain a wide variety of text types, e.g stories, factual texts, rhymes, riddles; are illustrated so that visual literacy is promoted; contain removable pages with resources for the teacher.
The big books suit the learner's stage of development, life experiences and field of interest; complement and enrich the topics chosen for home language; contain a wide variety of text types, e.g stories, factual texts, rhymes, riddles; are illustrated so that visual literacy is promoted; contain removable pages with resources for the teacher.
Die Grootboeke pas by die leerder se ontwikkelingstadium, ervaringswereld en belangstellingsveld; sluit aan by en verryk die temas wat vir Huistaal gekies is; bevat 'n wye verskeidenheid tipes teks, bv. Stories, feiteteks, rympies, raaisels; is so geillustreer dat dit visuele geletterdheid bevorder; bevat uithaalbladsye met hulpbronne vir die onderwyser.
Die Grootboeke pas by die leerder se ontwikkelingstadium, ervaringswereld en belangstellingsveld; sluit aan by en verryk die temas wat vir Huistaal gekies is; bevat 'n wye verskeidenheid tipes teks, bv. Stories, feiteteks, rympies, raaisels; is so geillustreer dat dit visuele geletterdheid bevorder; bevat uithaalbladsye met hulpbronne vir die onderwyser.
Die Grootboeke pas by die leerder se ontwikkelingstadium, ervaringswereld en belangstellingsveld; sluit aan by en verryk die temas wat vir Huistaal gekies is; bevat 'n wye verskeidenheid tipes teks, bv. Stories, feiteteks, rympies, raaisels; is so geillustreer dat dit visuele geletterdheid bevorder; bevat uithaalbladsye met hulpbronne vir die onderwyser.
Die Grootboeke pas by die leerder se ontwikkelingstadium, ervaringswereld en belangstellingsveld; sluit aan by en verryk die temas wat vir Huistaal gekies is; bevat 'n wye verskeidenheid tipes teks, bv. Stories, feiteteks, rympies, raaisels; is so geillustreer dat dit visuele geletterdheid bevorder; bevat uithaalbladsye met hulpbronne vir die onderwyser.
Die Grootboeke pas by die leerder se ontwikkelingstadium, ervaringswereld en belangstellingsveld; sluit aan by en verryk die temas wat vir Huistaal gekies is; bevat 'n wye verskeidenheid tipes teks, bv. Stories, feiteteks, rympies, raaisels; is so geillustreer dat dit visuele geletterdheid bevorder; bevat uithaalbladsye met hulpbronne vir die onderwyser.
Helena J.F. Lochner se verhaalbundels (waaronder Kammaland, Kinderland en Kleuterland) het van haar die "Hans Christian Andersen" van Afrikaans gemaak. Hier is nog 'n boek met pragtige bekende en onbekende verhale en volkleur-illustrasies wat die avontuurlus en verbeelding van enige jong kind sal prikkel.
Die Grootboeke pas by die leerder se ontwikkelingstadium, ervaringswereld en belangstellingsveld; sluit aan by en verryk die temas wat vir Huistaal gekies is; bevat 'n wye verskeidenheid tipes teks, bv. Stories, feiteteks, rympies, raaisels; is so geillustreer dat dit visuele geletterdheid bevorder; bevat uithaalbladsye met hulpbronne vir die onderwyser.
In hierdie fantastiese leesreeks, met pragtige illustrasies, vertel
Wendy Maartens die klassieke dierestories in eenvoudige taal wat selfs
die huiwerigste beginnerlesers kan baasraak. Elke boek bevat ook
nuttige wenke wat ouers kan help om die jongklomp se leeslus aan te
wakker, en het dus baie goeie opvoekundige waarde.
'n Versameling van 26 bekende en onbekende kinderstories met pragtige illustrasies uit die verhaleskat van Helena J.F. Lochner. Die splinternuwe uitgawe van stories waarmee generasies Afrikaanse kinders grootgeword het verseker dat 'n nuwe geslag kinders vreugde sal put uit klassieke verhaaltjies. Lochner se lekkerlees-stories is perfek vir voorlees of selflees en die ideale bedkassieboek vir Graad 3 en hoer.
In hierdie sesde avontuur is Adriaan en Willem nader aan eie bodem aan die werk: in Nambie moet hulle ’n bende diamantsmokkelaars help vasvat. Maar hier moet hulle met ’n ander betroemde speurhond saamwerk: sersant-majoor Maximiliaan. Hulle is net nie so seker of hy en sy patrolliemaat, konstabel Kolgans, vertrou kan word nie ... Die ander titels is Speurhond Willem op reis, Speurhond Willem en die seerowers, Speurhond Willem en die wilddiewe en Speurhond Willem in die ruimte en Speurhond Willem in New York.
Die Grootboeke pas by die leerder se ontwikkelingstadium, ervaringswereld en belangstellingsveld; sluit aan by en verryk die temas wat vir Huistaal gekies is; bevat 'n wye verskeidenheid tipes teks, bv. Stories, feiteteks, rympies, raaisels; is so geillustreer dat dit visuele geletterdheid bevorder; bevat uithaalbladsye met hulpbronne vir die onderwyser.
The big books suit the learner's stage of development, life experiences and field of interest; complement and enrich the topics chosen for home language; contain a wide variety of text types, e.g stories, factual texts, rhymes, riddles; are illustrated so that visual literacy is promoted; contain removable pages with resources for the teacher. |
![]() ![]() You may like...
Historical Sketch of the Progress of…
William 1772-1829 Stevenson, Robert 1755-1813 Kerr
Hardcover
R1,080
Discovery Miles 10 800
Rule of Law, Common Values, and…
Timea Drinoczi, Agnieszka Bien-Kacala
Paperback
R1,354
Discovery Miles 13 540
Research Handbook on Human Rights and…
Martha F. Davis, Morten Kjaerum, …
Paperback
R1,738
Discovery Miles 17 380
Hidden Figures - The Untold Story of the…
Margot Lee Shetterly
Paperback
![]()
|