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Books > Medicine > Clinical & internal medicine > Gastroenterology
Gastrointestinal cancer includes cancer of the digestive system - the esophagus, colon, rectum, anus, liver, pancreas, and other digestive organs. Taken as a whole, there are an estimated 250,600 new cases in the US. Colon and rectum cancer is the third leading cause of cancer and cancer deaths in the US. Gastrointestinal Cancer is the third volume in the M.D. Anderson Cancer Care series, featuring the current standard approach to GI cancer care from the experts at M.D. Anderson Cancer Center. Designed for the practicing oncologist, this clinical guidebook allows for quick, authoritative access to the latest and best multimodality therapies. Topics covered in this volume include AJCC staging of gastrointestinal malignancies, recent advances in histopathology of gastroinestinal cancers, imaging techniques and endoscopy in the management of GI malignancies, colorectal cancer, liver cancer, gastric cancer, esophageal cancer, anal cancer, and palliative therapy. Each of the 20 chapters ends with an up-to-date list of suggested readings, as well as "key practice points" highlighting the most principles and practices of each chapter for at-a-glance reference. More than 80 illustrations complement the text. This thorough, practical volume is the essential clinical guide for the oncologists, surgeons, and all physicians involved in the care of patients with GI cancer.
Proceeding of the 10th International Symposium. Coeliac disease is again in front of the stage. After the advent of intestinal biopsy in clinical practice in the early sixties and during the following years, coeliac disease gained its status of a disease exemplary of the immune reaction of the gut mucosa to food antigens. During the following 10-15 years coeliac disease vanished behind progresses in mucosal immunology, and in the molecular biology of HLA molecules. The last years have seen the transformation of coeliac disease, from a rare and serious malabsorption syndrome into a polymorphic condition, the "coeliac iceberg" the immersed part of which now raises important public health issues. Regular International Symposium witness the development of our knowledge concerning coeliac disease. The last International Symposium on coeliac disease took place in Paris, at the Pasteur Institute in June 2-5, 2002. Its aim was to equally underline the major progresses made during the recent years in epidemiology, the genetics, the pathophysiology of the intestinal lesions and in the serological methods of diagnosis, the new clinical aspects of the disease and the more accurate evaluation of the risk of cancer, lesser than previously estimated. We hope that these proceeding will fulfil the expectations of all those, scientists as well as clinicians, paediatricians or adult gastroenterologists, who wish to update their knowledge on coeliac disease, this old but still stimulating lady of gastroenterology.
Based around the core curriculum for specialist trainees in
gastroenterology and hepatology, this book contains 50
well-structured, peer-reviewed cases gathered from the Oxford
Hospitals, comprehensively covering the various disorders of the
gastrointestinal system.
Cystic Fibrosis: The Facts provides a much needed simple and
understandable source book about this disease. It is aimed at those
living with Cystic Fibrosis (CF), either themselves or members of
their families or their friends.
This is a personal account of the British contribution to gastroenterology over the last 200 years. It covers the common diseases of the oesophagus and stomach, followed by coeliac disease, inflammatory bowel disease and functional gastrointestinal disease. The final section discusses the British impact on endoscopy. Each disease is followed from its earliest description and is based on monographs and journal articles. The aim of the book is to explain why and how physicians and surgeons have managed to achieve so much during this time and with this in mind the author has interviewed over 100 people who have actually made this history. Whenever possible anecdotes and personal recollections are included. The illustrations are by the author. It includes: section one the oesophagus; section two the stomach and duodenum; section three the small intestine coeliac disease; section four inflammatory bowel disease; Section five functional bowel disease; and, section six gastrointestinal endoscopy.
Unique anatomic atlas provides an indispensable virtual desk dissection experience Normal imaging anatomy and variants, including diagnostic and surgical anatomy, are the cornerstones of radiologic knowledge. Imaging Anatomy: Text and Atlas Volume 2, Abdomen and Pelvis is the second in a series of four richly illustrated radiologic references edited by distinguished radiologist Farhood Saremi. The atlas is coedited by esteemed colleagues Damian Sanchez-Quintana, Hiro Kiyosue, Dakshesh B. Patel, Meng Law, and R. Shane Tubbs with contributions from an impressive cadre of international authors. Succinctly written text and superb images provide readers with a virtual, user-friendly dissection experience. This exquisitely crafted atlas combines fundamental core anatomy principles with modern imaging and postprocessing methods to increase understanding of intricate anatomical features. Twenty-two concise chapters cover the abdominal wall, alimentary tract, liver, biliary system, pancreas, spleen, peritoneum, genitourinary system, pelvic floor, neurovasculature, and surface anatomy. Relevant anatomical components of the abdomen and pelvis are discussed, including musculature, arteries, veins, lymphatics, ducts, and innervation. Key Highlights High-quality cross-sectional multiplanar and volumetric color-coded CT, MRI, and angiography imaging techniques provide detailed insights on specific anatomy Cross-sectional and topographic cadaveric views by internationally known anatomists coupled with more than 1,600 illustrations clearly elucidate difficult anatomical concepts Consistently formatted chapters include an introduction, embryology, review of anatomy, discussion of anatomical variants, postsurgical anatomy, and congenital and acquired pathologies This unique resource provides an excellent desk reference for differentiating normal versus pathologic anatomy. It is essential reading for medical students, radiology residents and veteran radiologists, internists, and general surgeons, as well as vascular and transplant surgeons. This print book includes complimentary access to a digital copy on https://medone.thieme.com. Publisher's Note: Products purchased from Third Party sellers are not guaranteed by the publisher for quality, authenticity, or access to any online entitlements included with the product.
More than 50 million Americans struggle with gut diseases like Crohn’s disease and colitis. With traditional medicine offering little in the way of lasting, low-risk solutions, more patients are turning to the world of natural medicine. With Reverse Gut Diseases Naturally, learn to work with your body to achieve safe and sustainable results that will let you reclaim your life and your independence. Reverse Gut Diseases Naturally contains step by step, do-it-yourself instructions to help you reverse gut disorders and restore health. Complete with healing remedies, dietary regimens, and protocols for every stage of healing and maintenance, Reverse Gut Diseases Naturally also includes the most effective dietary programs proven to help treat gut dysbiosis and other intestinal ailments. Featuring alternative solutions to potentially harmful prescription drugs, as well as safe food choices and a guide to herbal medicine, Reverse Gut Diseases Naturally helps you regain your sense of health and wellbeing. Touching on every aspect of gut disease, including: risk factors and common causes of gut disease; supporting your body and its glandular health; holistic approaches to treating gut disease, and much more, Reverse Gut Diseases Naturally is the all-in-one resource for those looking to find something that really works. Reverse Gut Diseases Naturally covers a multitude of topics, including: Diseases of the gut can be among the most limiting and life-altering conditions possible. Don’t just settle for keeping your symptoms under control—reverse your gut disease, the natural way!
This manual treats both conceptual and practical aspects of gastrointestinal polyposis syndrome, which is characterized by dermatologic manifestations. The book offers both detailed and comprehensive analysis of the endoscopic findings achieved from 88 cases, which led to novel concepts and classification of the dermatologic manifestations according to distribution pattern, the thickness of mucosa, and intervening inflamed mucosa between polyps. The book also offers comparisons of the endoscopic features to pathological features. Abundant illustrations show the observations of the malignant lesions using special lights, such as NBI and BLI, to provide a comprehensive view of the Cronkhite-Canada syndrome (CCS) polyp. Atlas of Cronkhite-Canada Syndrome is essential guidance for gastroenterologists and pathologists who pursue the new diagnostic approach and treatment for CCS. It also attracts clinicians interested in the latest updates on this field and those who encountered the CCS patients with refractory to corticosteroid treatment. The risk of colorectal cancer in patients with CCS may increase because multiple inflammatory pseudopolyps make it more difficult to detect premalignant adenomas. Additionally, as endoscopy for GI disease becomes widespread in developing countries, the number of diagnosed patients will likely increase. Thus, it is crucial to have a broader understanding of the disease and the treatment strategy, and this book aims to simplify a complicated picture of the rare disease.
Das vorliegende Buch ist aus dem Wunsch seiner Kollegen und Mitarbeiter entstanden, Herrn Prof. Dr. Gerd Friedmann zum 60. Geburtstag eine Freude zu bereiten. Hinter dem Konzept steht die Absicht, den Einsatz bildgebender Verfahren in der Diagnostik des akuten Abdomens stichwortartig zu skizzieren und dem Roentgenologen in Fachausbildung und Berufsausubung ein Denk gerust fur den Alltag an die Hand zu geben. Dies erscheint um so notwen diger als die bildgebenden Verfahren in einer explosiven technischen Ent wicklung begriffen sind und jahrlich grundlegend Neu es entsteht und hinzu kommen wird. Der sinnvolle und rationelle Einsatz dieser diagnostischen Methoden wird allein durch die Vielfalt der Moeglichkeiten zwingend. Die richtige Auswahl und die Reihenfolge ihrer Anwendung sind zunehmend fur das Wohl des Patienten und eine wirtschaftlich vernunftige Handhabung von Bedeutung. So mag es auf den ersten Blick erstaunlich sein, wenn der Chirurg als einziger Nichtroentgenologe im Kreise der Autoren erscheint und ein Geleit wort spricht. Dies kann seine Begrundung aber darin haben, dass gerade der operativ tatige Mediziner der naturgegebene Partner des Roentgenologen ist und sich dort, wo die Medizin ernst genommen wird, zwangslaufig ein enges kooperatives Verhaltnis ergeben muss. Vor allem ist der Chirurg in der Lage, Roentgenbefunde zu verifizieren oder Irrtumer aufzudecken. Wie kaum ein anderer ist seinerseits er auf eine exakte Artdiagnose, eine praoperative anatomisch-pathologische Beschreibung, die Darstellung von Nachbar schaftsbeziehungen und funktionelle Beurteilungen, beispielsweise durch angiographische Methoden, angewiesen.
Vor mehr als 12 Jahren wurden die H -Rezeptor-Antagonisten - 2 als Ergebnis induktiver Forschung - in die Therapie des peptischen Ulkusleidens eingefUhrt. JAMES W. BLACK, dem wir die Entdek- kung dieser neuen Stoffgruppe verdanken, wurde 1988 mit dem Nobelpreis fUr Medizin ausgezeichnet. Mit den Hz-Rezeptor-Antagonisten begann eine neue Ara der Ulkustherapie. Die Patienten werden unter H -Rezeptor-Anta- 2 gonisten in der Regel in wenigen Tagen beschwerdefrei, Ulzera im Duodenum und Magen heilen zu einem hohen Prozentsatz in vier bis sechs Wochen; selbst eine Rezidivprophylaxe gelingt mit dies en Substanzen in hohem MaBe. Die Konsequenz der erstaun- lichen Wirkqualitaten der H2-Rezeptor-Antagonisten war ein Rilckgang der operativen Eingriffe wegen eines Ulkusleidens. Operationen sind heute nur noch bei Auftreten von Komplikatio- nen oder bei fehlender Compliance angezeigt. Inzwischen wurden mehrere H -Rezeptor-Antagonisten unter- 2 schiedlicher Struktur entwickelt, die sich insbesondere bezilglich ihrer Affinitat zu den H -Rezeptoren unterscheiden. Die zunachst 2 eingefilhrten Imidazol-haltigen Substanzen besitzen eine relativ geringe derartige Affinitat, die bei den Aminomethylfuranen deutlich haher liegt. Die hOchste Affinitat und Selektivitat zu Hz- Rezeptoren weist Famotidin auf, ein Guanidinothiazol. Die lange Wirkdauer und die bemerkenswert gute Vertraglichkeit sind dar- auf zurilckzufUhren. Die hohe Selektivitat der Bindung an Hz-Rezeptoren und die vergleichsweise niedrige Dosierung von Famotidin lieBen diese Substanz zu einem H -Rezeptor-Antagonisten der ersten Wahl 2 werden. AIle klinischen Studien, die in den letzten Jahren mit Famotidin durchgefUhrt wurden, haben eine den bisher verfilg- baren Hz-Rezeptor-Antagonisten vergleichbare Wirkung bezilg- lich der Ulkusheilung und der Rezidivprophylaxe bei Duodena- lulzera aufgezeigt.
This book provides a thorough overview of the detection of PCNs using modern imaging techniques and a clear guide to the recognition of the different subtypes of PCN based on their radiologic and histopathologic features. This volume will serve as an excellent aid to the selection of optimal therapeutic strategies based on preoperative diagnosis. A further important feature is the emphasis placed on radiologic, clinical, and surgical correlations. Pancreatic cystic neoplasms (PCNs) have been increasingly recognized during the past decade, mainly because of the widespread use of modern imaging modalities for the investigation of often unrelated abdominal symptoms. The three most common subtypes of PCN are serous cystic neoplasms, mucinous cystic neoplasms, and intraductal papillary mucinous neoplasms. These subtypes have distinct radiologic and histopathological features, and their biological behavior differs greatly. Accurate preoperative diagnosis is of prime importance in selecting the optimal therapeutic strategy: while serous cystic neoplasms are almost always benign, and may be treated conservatively, mucinous cystic neoplasms and intraductal papillary mucinous neoplasms have malignant potential, warranting an aggressive surgical approach, i.e., pancreatectomy. Pancreatic Cystic Neoplasms will be of great interest to surgeons, gastroenterologists, radiologists, oncologists, and pathologists, and also to internists and residents in these specialties.
Knowledge concerning oesophageal pathophysiology has until recently lagged far behind that of the pathophysiology of other portions of the gastrointestinal (GI) tract for reasons that still remain unclear. Yet, it is the fact that, at least until the last few decades, interest in the oesophagus was primarily based on pathologic anatomy. Even today, much remains to be learnt on the pathophysiology of oesophageal disease. The recent development of methods of studying both morphology and function of the oesophagus has resulted in a better understanding of normal and abnormal oesophageal patterns with a corresponding improvement in treatment, which is now physiologically, rather than anatomically based. As customary, the World OESO Congresses are planned to provide each time a thorough analysis of a specific topic in oesophageal disease. The 8th World Congress of OESO was devoted to the Foregut: Function and Dysfunction to emphasise the complex interaction between the oesophagus and the other portions of the upper GI tract, either in maintaining physiological function or in triggering oesophageal disease. The choice is a timely one because recent investigations have allowed new insights into the pathophysiology of these complex interactions to be gained. It is indeed becoming clear that there are intriguing pathophysiological abnormalities that account for upper GI symptoms and that more targeted therapy is needed to address the unmet clinical needs. Within this framework, specific sessions were devoted to disorders of secretion, of motility as well as of nutrition with a special emphasis on recent advances. Unlike some of the other publications, this volume does not merely represent the proceedings of an International Congress. With its now established and successful format, it collects the answers to 130 key questions, offered by 110 basic scientists and clinicians the world over, all of whom have personally contributed to the topic, in order to provide a glimpse of what may lie ahead. The easy-to-read format will allow the practising and busy physician to keep up efficiently with advances in diagnosis and therapy in this rapidly evolving field.
Essential gastroenterology cases and board-type Q&A review to help you pass your exam! RadCases Gastrointestinal Imaging Second Edition by Stephen Thomas and Jonathan Lorenz expands on the rich study experience that has been tried, tested, and popularized by radiology residents around the world. The new edition includes important variations on prior cases, updated diagnostic and management strategies, and new pathological entities. One hundred new, carefully selected GI cases are focused on helping radiology residents navigate and assimilate a daunting volume of digestive-related information. For maximum ease of self-assessment, each case begins with the clinical presentation on the right-hand page; study that and then turn the page for imaging findings, differential diagnoses with the definitive diagnosis, essential facts, pearls and pitfalls, and more. Key Highlights More than 550 high-resolution multimodality images, including computed tomography, MRI, fluoroscopic studies, positron emission tomography, and ultrasound, visually guide readers through the cases. New to this edition, a question-and-answer section for each case reinforces key concepts. Easy-to-read bulleted formatting and concise presentation of common and uncommon gastrointestinal tract diagnoses impacting the esophagus, stomach, liver, spleen, gallbladder, pancreas, intestines, appendix, and colon. Thieme's RadCases means cases selected to simulate what you will see on your exams, rounds, and rotations. RadCases helps you to identify the correct differential diagnosis for each case, including the most critical. The series comprehensively covers the following specialties: Breast Imaging * Cardiac Imaging * Emergency Imaging * Gastrointestinal Imaging * Genitourinary Imaging * Head and Neck Imaging * Interventional Radiology * Musculoskeletal Radiology * Neuro Imaging * Nuclear Medicine * Pediatric Imaging * Thoracic Imaging * Ultrasound Imaging Each RadCases second edition has a code allowing you one year of access to Thieme's online database of 350 cases: the 100 cases in this book plus 250 cases more. Master your cases, pass your exams, and diagnose with confidence: RadCases!
Magnetic resonance cholangiopancreatography (MRCP) is a newly developed noninvasive diagnostic technique for sectional and projectional imaging of the pancreatobiliary tree. Requiring no contrast materials, MRCP provides high-quality 2-D and 3-D images that facilitate early diagnosis and treatment of pancreatobiliary diseases. The authors draw upon their experience of more than 3000 MRCP studies as they illustrate the usefulness of this important new diagnostic modality. This volume is a valuable resource with state-of-the-art information for practitioners, researchers, and others in the fields of gastroenterology, radiology, and surgery.
Aktueller, umfassender UEberblick uber Indikationsstellung, operative Taktik und chirurgische Technik in der Behandlung von Speiseroehren-Erkrankungen. Klare Texte, exakte Abbildungen und praktische Anleitungen machen alle Techniken leicht nachvollziehbar. Damit bietet der Atlas sowohl dem Arzt vor seiner ersten OEsophagusoperation als auch dem erfahrenen Chirurg vor einem selten geubten Eingriff eine sichere Orientierungshilfe.
Die Bedeutung des morphologischen - makroskopischen wie mikroskopischen - Befundes fur die Diagnostik ist trotz im- mer subtilerer Funktionsprufungen, sowie verbesserter che- mischer und immunologischer Untersuchungsmethoden keines- wegs geringer geworden, man hat eher den gegenteiligen Ein- druck: dass dieser Zweig der Diagnostik heute wieder eine Re- naissance erlebt. Das ist wohl in erster Linie die Folge des raschen technischen Fortschrittes nach dem 2. Weltkrieg. Vor allem die Entwicklung von flexiblen faseroptischen Endoskopen mit Kaltlichtquellen, sowie verbesserten Geraten zur Entnahme von Gewebsproben hat in der gastroenterologischen Diagnostik die endoskopischen Untersuchungsverfahren immer mehr in den Vordergrund geruckt. Die Rectoskopie - heute erganzt und erweitert durch die eo- loskopie - ist eine der altesten, aber nach wie vor der wichtig- sten endoskopischen Untersuchungsmethoden, die keineswegs der Klinik vorbehalten ist, sondern - mit Ausnahme der ho- hen eoloskopie - in jeder internistischen und auch in man- chen Allgemeinpraxen durchgefuhrt werden kann. Sorgfaltige Vorbereitung des Patienten vorausgesetzt, liefert sie, vor allem in Verbindung mit der histologischen Untersuchung dabei ent- nommener Gewebsproben eindeutige Ergebnisse, die ebenso wie bei anderen bioptischen Untersuchungsmethoden in der uber- wiegenden Mehrzahl der Falle die Ursache von Beschwerden oder objektiven Krankheitszeichen zu klaren vermoegen.
Leber- und Gallekrankenheiten nehmen in Klinik und Praxis einen zentralen Platz ein. Deshalb ist die Kenntnis der neuesten Therapie-Fortschritte auf diesem Gebiet fur Internisten unverzichtbar. Das erfolgreiche Therapie-Handbuch bietet eine ideale Orientierungshilfe: kompakt, praxisbezogen, mit gesicherten Therapie-Empfehlungen und genauen Anleitungen. Die Neuauflage ist komplett uberarbeitet und um neueste Erkenntnisse zur Interferon-Therapie, zur Behandlung der Hepatitiden sowie um die Standigen Empfehlungen der Impfkommission (STIKO) erweitert.
Die letzten zwei J ahrzehnte haben uns wesentliche neue Erkenntnisse iiber die Morphologie des Dickdarms und die intestinale Sekretion gebracht, die vor allem fiir das Verstiindnis der Pathogenese und Klinik entziindli cher Darmerkrankungen bedeutungsvoll sind. So schiitzt das Colon als Immunorgan den Organismus weitgehend vor der massigen antigenen Bedrohung aus dem Darmlumen; zudem gibt es zahlreiche Indizien, die die Existenz sekretorischer Prozesse bei entziindlichen Colonerkrankun gen aufzeigen und ihren Mechanismus aufdecken. Die Diagnostik morphologischer Reaktionen und Liisionen bei entziind lichen kolorektalen Erkrankungen wurde geradezu perfektioniert durch Verbesserung der Rontgen-Technik (Diinndarmeinlauf, Doppelkontrast einlauf) und die Einfiihrung der Endoskopie des Colons und terminalen Ileums (Coloileoskopie). Letztere Methode hat vor allem durch die Mog lichkeit der Gewebsentnahme (Biopsie) die differentialdiagnostische Aussage sicherer gemacht und histologische Verlaufskontrollen ermog licht. Dennoch haben die neuen Untersuchungsmethoden auch deutlich werden lassen, daB dem Colon nur limitierte morphologische Reaktionen eigen sind, die bei unterschiedlichen Noxen hiiufig iihnliche rontgenolo gische und endoskopische Aspekte entstehen lassen."
Die Dysphagie als interdisziplinares Problem hat bisher aufgrund der fachimmanenten Uberschneidungen keine systematische Aufarbeitung erfahren. Die in diesem Buch dargestellten Methoden erlauben eine Differentialdiagnose und Differentialtherapie von Dysphagie, Globus pharyngis und insbesondere der Aspirationspneumonie, welche im Rahmen der Bevolkerungsuberalterung zunehmend an Bedeutung gewinnt. In einfuhrenden Kapiteln werden Anatomie und Physiologie des Schluckvorgangs detailliert dargestellt. In den folgenden Kapiteln werden gutartige Funktionsstorungen und bisher nur schwer erfassbare morphologische Storungen im Rahmen eines Konzeptes der pharyngo-osophagealen Interaktion vorgestellt. Es werden Symptomkomplexe vom Globus pharyngis uber die "benigne" Dysphagie bis zum schwer neurologisch erkrankten Patienten mit Aspiration abgehandelt und eine detaillierte Differentialdiagnose und, soweit moglich, Differentialtherapie aufgezeigt. Anatomische Abbildungen sowie Flow-Schemata und praxisgerechte Untersuchungsschemata erlauben dem Radiologen eine rasche Erfassung und ein schnelles Erlernen der Methodik. Eine Fulle von hochwertigen Rontgenaufnahmen und Schemazeichnungen geben dem Buch den Charakter eines Lehratlas.
Die klinische Radiologie ist einem steten Wandel diagnostischer Methoden unterwor- fen. Ein Lehrbuch, das dem aktuellen Wissensstand gerecht werden will, sowohl neuere als auch bereits etablierte Verfahren und ihren wechselseitigen EinfluB berucksichtigt, wird dazu tendieren, die eine oder andere Methode uberzubewerten. Auf dem Gebiet der Rontgenmorphologie der Oberbauchorgane - wie der Leber mit den ableitenden Gallenwegen, der Bauchspeicheldruse und der Milz mit dem Pfortadersystem - sind die erzielten Fortschritte der bildgebenden und interventionellen Radiologie weitge- hend akzeptierter Standard. Neuere und neueste Methoden wie die Sonographie, die Computertomographie und die digitale Subtraktionsangiographie runden den breiten Facher bildgebender Verfahren abo Die ersten Resultate vergleichender Studien uber den Informationswert der Kernspinresonanztomographie - gemessen an den vorge- nannten Untersuchungsmethoden - lassen eine Uberlegenheit der Magnetresonanz in der Bildgebung bisher nicht erkennen. Dennoch sind die zum gegenwartigen Zeit- punkt gesicherten Kenntnisse in der morphologischen Organdiagnostik mit Hilfe der Kernspintomographie in den einzelnen Kapiteln des vorliegenden Bandes berucksich- tigt. Dies gibt dem Leser die Moglichkeit, den Aussagewert der bekannten und be- wahrten Untersuchungsverfahren einerseits und dieser neuen bildgebenden Untersu- chungsmethode in der Diagnostik andererseits zu erkennen. Die richtige Wahl in der Reihenfolge diagnostischer Schritte zu treffen, die eine Verdachtsdiagnose erharten oder ausschlieBen, ist heute besonders schwierig und bedarf eines langeren Lernprozes- ses, der sich allein auf Erfahrung stutzen kann. Das Vorgehen wird sich nach den lokal verfugbaren Moglichkeiten der diagnostischen Radiologie rich ten mussen. |
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